Sunday, February 6, 2011

Lepas Tangan!!


ha mari sini kita tgk member aku post something yg wat aku kuciwa..
yelah mana x kecewanya.. dari pkul 10 tadi dye mintak kat aku nak assignment..
memang semangatlah dye tadi kata nak buat..
salah satu ayat dye yg xbleh blah ''menimba ilmu itu memang banyak dugaannya''
betullah ayat tuh.. tapi yang bgi nasihat pown xbleh pakai..
dengan semangatnya aku tangkaplah gmbr assignment..
walaupown camera enset aku 2 megapixel je..
tapi nmpklah weh.. bnyk kali gaklah tangkap..
nak dapatkan side lar, nak bgi nmpklah..
penat weh.. tpi peluh setitik x keluar lah.. heheh..
dahlah tadi line broadband nie buat hal..
penatlah menunggu gmbr2 nie diuploadkan..
mula2 dah nak give up dah.. rasa nak tutup je laptop nih..
dah member aku berkata-kata sebegitu, naik baliklah semangat nie nak belajar..
tapi.. masuk pkul 12 tgh malam, bleh plak dye kata..
''sory geng.. aku bkn mls..kple penin..korang bt assigment 2 dlu.. 
nti da siap bg aku check (tiru)..hehehe..''
aku plak?? ha!! penat je aku upload, siap tagged lagi kat dye..
pastu ade lak perkataan ''nanti dah siap bg aku check''
yelah aku paham.. akulah yang kena buat tuh.. erm esok malam mampos aku..
tak tidolah nampak gayanya.. mana lak aku nak cari maklumat nie..
malas lak interview org.. dahlah esok nak balik..
mane sempat nak wat research nie.. huwaa.. mampos aku
dateline dahlah isnin nie.. tulah wat keje tangguh2 lagi..
time cuti  merayap.. bkan nak melekat kat rumah..
haish.. teruknya K.A!!


sebenarnya aku dah give up dulu.. 
cuba tgk time.. aku post status nie dulu.. heheh..
tapi aku sedikit confius.. xkan sbb status aku dye mengalah..
pelik bin ajaib..
lantaklah.. skunk saya maw tito.. 
esok bnyk agy keje kena buat..
mana nak packing barang, baju, bekal..
bekal?? hahahha.. K.A bawa kot bekal makanan dari rumah..
yelah makanan emak kot.. sedap tuh..
bkan selalu dapat rasa.. nie pown entah bile dpt balik lagi..

No comments:

Post a Comment