Saturday, January 8, 2011

Menghitung Hari


Tinggal beberapa hari lagi nak masuk balik tempat yang rata2 menganggap seperti penjara itu..
erm.. ade 6 bulan lagi terpaksa menanggung derita.. 
aduhh.. memanglah rindu nak balik sana.. yelah.. 
nak jumpa teman2 yang paling aku rindu sgt2.. especially amin dan ajib.. 
rindu giler kat kowang.. 6 bulan xjumpa, agak2nya kowang mcm mane eks??
ker sama mcm dulu.. hahahah.. xpe nanti kita jumpa, k.. =) 
eeh xde nama mie lah.. hahahah.. lama kawe x bergocoh ngan demo.. hahahah.. 

Petang semalam K.A berabis duit semata2 nak beli stock makanan.. 
maggi antara makanan yg wajib dibeli.. heheh..then milo and yg paling K.A suka oat krunch..
wah dkat seratus gak melayang tadi.. huwaaa... mana nak cari duit lagi nie.. 
erm takpelah, biasalah tuh nak masuk balik kan.. memang aptut abis bnyk pown..
ermm nie pown ada lagi x beli.. erm.. duit.. duit..

tapi ada satu benda yg paling penting K.A paling runsing sebelum naik sem nie..
ada benda yang org tuh bagi kat K.A, xpulang2 lagi..
nak bagi kat dye balik.. tapi K.A takut sgt nak jumpa dye..
nak mesej pown pk dua tiga ratus kali..
entahlah.. pening, pening n pening..
kamoo ade balik ker mggu nih??
kalo tak nanti kalo kamoo ade terbaca post nie..
bgtaw balik biler eks..


2 comments:

  1. yelah alip.. memang xnak balik dah.. ko mainlah dota tuh sowang2.. pasnie xyah nak merayu2 suwoh aku balik..

    ReplyDelete