Monday, January 3, 2011

Penat sangat-sangat!!



masih tak puas lagi K.A berehat kat rumah..
yelah setelah dua hari K.A bercuti ke genting..
besh gilerlah K.A berada kat sana..
boleh dikatakan seumur idup K.A,
nielah baru pertama kali menjejakkan kaki ke tempat tuh..
pergh.. udara yg nyaman dan sejuk..
selesa betul.. tpi yg tak selesanya..
permainan kat sana.. argghhh..
sakitnya leher nih.. 
rasa nak tercabut pown ada..
fobia K.A.. maybe yg pertama dan terakhir main kat situ..
hahahaha.. bkan ape, K.A mmg gayat..
entri tuk cuti2 nie nantilah K.A buat..
sbb gmbr takde.. tak besh nak wat entri gmbar takde..

nielah first time K.A rasa main sumer benda nie mcm nak bunuh diri.. 
fobia K.A nak main menda nih lagi..

ptg tadi, K.A ada wat latihan memandu kereta untuk kali terakhir sebelum ujian JPJ esok..
ha?? belajar memandu?? dah tuwe2 pown takde lesen lagi??
hahahaha... mesti pelik kan.. bkan ape.. dulu ingat nak ambik lpas SPM..
tapi sapa menyangka malang itu tak berbau rupanya.. hahaha..
K.A mengalami eksiden n patah lar tgn nie..
masih nmpk lagi tgn nie bengkok..
tul lah suka lagi merempit..
ehhhh jap.. mane ade merempit.. layan lap je.. hehehe..
pastu dah smbg belajar dah takde time nak buat lesen..
yelah kuat belajarlah katakan..
kuat ker??? kuatlah sgt... hahahah.. =)
takpelah yang penting harap-harap K.A  lulus ujian JPJ esok..
kepada yg lain doa2kanlah K.A, k..

hahaha.. lawak kartun nie.. tapi cikgu yang ajar K.A selalu menjerit-jerit.. yelah, dah K.A bawa mcm org gila.. hahahah.. harap-harap esok jgnlah JPJ menjerit.. heheheh... =)

5 comments:

  1. huhu. alahai. hajat nak pegi genting masih belum tercapai. kecewa :(

    Good Luck untuk test JPJ !

    ReplyDelete
  2. best nyer...sye pun x sampai lg kat genting...
    huhu....gudluck 4 ur test~=)

    ReplyDelete
  3. nadzirah dan aynie: sabar eks.. nanti mesti kamu dua dapat pegi situ punye.. ok thanks for the wish.. K.A akn buat yg terbaik..

    ReplyDelete
  4. gud luck ujian mmndu nnti .
    hehehe . . .

    ReplyDelete
  5. tak jeles tak jeles *walaupun tak penah pegi sane..hehe,

    saya duk paya pulai..awak duk temerloh jugak ke?

    ReplyDelete